Abonelikler admin 15 Nisan 2022

Abonelikler

Abonelikler ve Hizmet Paketleri

Uzak Erişim Destek Paketi
Kullanıcıların ORKA programlarında karşılaştıkları sorunları çözmeye yardımcı ücretli destek hizmetidir.
Uzak erişim hizmeti ile Orka yetkili personeli, Kullanıcının talebi ve izni doğrultusunda kullanıcı bilgisayarına bağlanır.ı
Orka yetkili personeli bilgisayara bağlanmadan önce müşterilerimiz mutlaka yedek almalıdır. Elektrik kesintisi, ağ bağlantı kopması veya farklı sebeplerle oluşan data kaybından Orka sorumlu tutulamaz.
Uzak erişim destek hizmeti %100 sorun çözme taahhüdü vermeyip, uzak erişimin yetersiz kalması durumunda Müşteri adresinde ücretli servis uygulanır. Orka Programı Bakım anlaşmalı müşterilerimize paketleri dahilinde işyeri adreslerinde destek verilir.
Uzak erişim bağlantı hizmeti fatura şablon tasarımı, veri transferi, yedekleme ve/veya geri yükleme hizmetlerini içermez. Telefon ve Uzak Erişim Destek Hizmeti 1 Yıllık süre içinde kullanılmak üzere 20 saat (1200 dakika) sürelidir. Paket bitiminde ürünün yenilenmesi gerekmektedir. Orka çalışma saatleri dışında talep edilen uzak erişim ve telefon destek hizmetleri konusunda lütfen satış departmanımızla iletişime geçiniz.
Uzak Erişime Dahil Olmayan Hizmetler
  • SQL Kurulumu ve Data Aktarımları
  • Her Türlü Formlar (Fatura, Sipariş, Mizan, Muavin…)
  • Yedek Alma İşlemleri
  • Yedek Geri Yüklemesi
  • e-Fatura Dizaynı
  • PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi) ile ilgili işlemler
  • Donanım ile ilgili İşlemler (Java versiyonu değişmesi vb.)
  • Kullanıcı Yetkilendirme İşlemleri
  • Eğitim İle İlgili İşlemler
  • Program Yavaş Çalışıyor
  • Beyanname Kontrolü (KDV…)
  • Excel Veri Transferi ile ilgili ayarlar
  • Sene Sonu Devir İşlemleri
  • Maliyetler (Envanter)
  • E-Posta Gönderme İşlemleri
Yerinde destek hizmeti, kullanıcı talep ve problemlerinin telefon, uzak erişim destek hizmetleri ile çözülememesi ya da kullanıcının talebi üzere ücreti mukabil Müşteri adresinde verilen destek hizmetidir.
(Bakım anlaşmalı müşterilerimize paketleri dahilinde ilgili hizmet adreslerinde verilir.)
Yerinde destek hizmeti saatlik servis hizmeti ile fiyatlandırılır.
Orka yetkili personelinin kullanıcının talebi doğrultusunda, Müşteri adresinde destek hizmeti vermesi suretiyle sağlanır.
Yerinde destek hizmeti %100 sorun çözme taahhüdü vermeyip, talebin ya da sorunun giderilmesi için müşteri adresinde verilen hizmettir.
Yerinde destek hizmeti fatura şablon tasarımı, veri transferi, yedekleme ve/veya geri yükleme, program eğitimi hizmetlerini kapsar.
Yerinde destek hizmeti Orka harici program ya da veri tabanı – sistem yazılımları, donanım destek hizmetlerini kapsamaz.
Yerinde destek hizmeti www.orka.com.tr/fiyat-listesi adresinde yer alan cari dönem fiyatları üzerinden saatlik süre ile hesaplanır.
İstanbul dışı servisler için satis@orka.com.tr adresi ile iletişime geçiniz.
  • Orka Programlarına ilişkin, destek ve müşteri adresinde eğitim içerikli, Kullanıcıya özel hazırlanan yıllık bakım hizmetidir.
  • Bakım anlaşmalı müşterilerimize, diğer hizmetlerimizde de ayrıca indirimler uygulanır.
  • Konu hakkında daha ayrıntılı bilgi ve Yıllık Bakım teklif talepleriniz için satis@orka.com.tr ile iletişime geçiniz.
  • Orka SQL sistem SMMM paket Aboneliği bir takvim yılı için geçerlidir.
  • Abonelik bedeli her yılın 01.01.20xx – 31.12.20xx tarih aralıkları için geçerlidir.
  • Orka SQL standart SMMM paketleri için abonelik bedeli 5 kullanıcıyı kapsar.
  • Geçmiş dönemde alınmayan Abonelik bedelleri için satis@orka.com.tr  adresi ile iletişime geçiniz
  • Abonelik güncel fiyat bilgisi için www.orka.com.tr/fiyat-listesi  adresini ziyaret ediniz
Orka SQL Firma paketleri için abonelik bedeli cari dönem fiyat listesi üzerinden kullanılan program modülleri + terminal fiyat farkları toplamının %10 u alınmak suretiyle hesaplanır. (Asgari tutar 550 TL’den az olmamak kaydı ile)
Abonelik hizmetleri güncel fiyatlarınızı öğrenmek için satis@orka.com.tr ile  iletişime geçiniz.
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

    SİZİ ARAYALIM
    FİYAT LİSTESİ
    FORMU DOLDURUN
    SİZİ ARAYALIM